Klachtenbehandeling

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij van Praktijk Essence proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit dan laten weten, zodat we kunnen proberen om hier samen uit te komen.

Lukt dit niet, dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we alsnog samen tot een goede oplossing kunnen komen.

 U bereikt het Klachtenloket Zorg door te bellen naar: 070-3105392. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar: info@klachtenloket-zorg.nl. Voor meer informatie kunt u kijken op: www.degeschillencommissie.nl / klachtenloket-zorg.

De geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe onafhankelijk Geschillencommissie Zorg algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat alle partijen zich hieraan moeten houden en niet in hoger beroep kunnen gaan. Meer informatie hierover kunt u vinden op: www.degeschillencommissiezorg.nl.